Noutăţi

Noutăţi

Robert Ford, directorul Heritage: „Muncim mult pentru a asigura revenirea fizică la şcoală în septembrie”

În al treilea an de activitate în Republica Moldova, Şcoala Internaţională Heritage s-a văzut nevoită să acţioneze rapid şi hotărât pentru a se asigura că procesul educaţional continuă în perioada pandemiei. Adaptabilitatea şi comunicarea au fost cele mai importante valori care au ghidat conducerea instituţiei spre o tranziţie lină. Astfel, cu ajutorul echipei bine pregătite de profesori internaţionali, Heritage a reuşit să-şi atingă scopul: nici o zi de studii nu a fost pierdută, iar elevii şi profesorii chiar au găsit avantaje în această situaţie nouă. Bazându-se pe cercetări ştiinţifice şi pe o documentare minuţioasă, şcoala deja se pregăteşte pentru ca elevii să poată reveni în clase de la 1 septembrie 2020. Despre toate acestea am discutat cu Robert Ford, educator global şi directorul Şcolii Internaţionale Heritage. 

Care a fost răspunsul Şcolii Internaţionale Heritage la pandemie? Am auzit că elevii voştri nu au ratat nici măcar o zi de şcoală, este adevărat?

Este adevărat. Sunt atât de mândru de reacţia întregii noastre comunităţi în acest sens. Nimeni nu s-ar fi putut pregăti pentru asta, nicio organizaţie nu a fost vreodată pusă în situaţia de a nu funcţiona timp de câteva luni pline de incertitudine. Cred că acest fapt demonstrează angajamentul şcolii de a oferi în continuare educaţia de calitate pe care am avut-o mereu şi de a pune elevii în centrul fiecărei decizii luate. Aşadar, când am văzut ce se întâmplă, la sfârşitul lunii februarie – începutul lunii martie, am trecut rapid la un Plan de Învăţare la Distanţă (DLP). Pentru asta aveam deja capacităţile, dispuneam de o platformă digitală în şcoală.

Starea de bine şi sănătatea mintală ale tuturor, dar în special ale elevilor, erau foarte importante. În acelaşi timp, am toată admiraţia pentru echipa remarcabilă de profesori şi echipa de suport de la Heritage, pentru viziunea, disponibilitatea şi abilităţile de care au dat dovadă. Nimeni nu a vrut să lase situaţia să evolueze de la sine. Să nu facem nimic nu a fost o opţiune pentru noi.

 

Am putea explora un pic mai mult Planul de Învăţare la Distanţă (DLP) al Heritage?

Am avut două zile la dispoziţie pentru a elabora DLP şi nici acum nu-mi vine să cred că am reuşit să o facem într-o perioadă atât de scurtă. Platforma pe care am ales-o fost Google Classroom, oricum o foloseam deja în şcoală. Profesorii noştri au fost instruiţi să o utilizeze, iar procesul continuă şi acum.

Organizăm câte o şedinţă de predare şi învăţare în fiecare miercuri dimineaţa pentru toţi profesorii noştri, unde discutăm diverse subiecte. După cum se vede, ei se adaptează cu uşurinţă la situaţii excepţionale şi cred că adaptabilitatea este foarte importantă. Am lucrat foarte mult şi cu elevii, şi ei erau cu adevărat dornici să continue studiile. Aşa că toată lumea a pus umărul.

Ştiu că în unele şcoli din întreaga lume s-a recurs la învăţarea asincronică, un fel de teme pe acasă la pachet, dar ştiam că pentru noi asta nu va funcţiona. Elevii noştri aveau nevoie de programe zilnice în procesul de studiu. Fiicele mele au învăţat conform DLP, deci ştiu cât de valoros este acest lucru din punctul de vedere al părinţilor.

Astfel, în fiecare zi de luni salutam elevii din şcoală, printr-o înregistrare video, le spuneam „bună dimineaţa” şi le uram o săptămână frumoasă, ca parte a rolului meu de director. Mi-e dor să mă întâlnesc fizic cu copiii. Învăţ şi eu multe în acest proces. Am organizat ultimul sunet online, a fost un eveniment cu adevărat important pentru membrii comunităţii – reprezintă încheierea unei etape importante. Evenimentul s-a desfăşurat online timp de aproximativ trei ore şi am avut parte de muzică deosebită, discursuri şi, la sfârşit, copiii chiar au sunat din clopoţele simultan în faţa ecranelor, aflându-se în casele lor.

Am explicat totul părinţilor. Pentru noi o strategie bună este 10% strategie şi 90% comunicare. Ştiam că menţinerea unei comunităţi unite este esenţială. Adică, avem trei limbi de comunicare (engleză, română şi rusă) şi 20 de naţionalităţi, iar menţinerea conexiunii cu toţi a fost cu adevărat importantă.

Ministrul Educaţiei, Culturii şi Cercetării a propus mai multe scenarii pentru revenirea la şcoală anul viitor. Care sunt planurile Şcolii Heritage pentru următorul an şcolar? La ce trebuie să se aştepte părinţii şi elevii?

Lucrăm în această direcţie încă din luna mai, înainte ca şcolile să se închidă, pentru că vrem să oferim certitudine comunităţii noastre. În tot acest timp am văzut cum societatea a reînceput să funcţioneze şi nu putem rămâne în inerţie pentru totdeauna, nu putem sta atrofiaţi în casă.

Lumea funcţionează deja în condiţii de carantină, aeroporturile operează cu măsuri de distanţare fizică, spălare frecventă a mâinilor şi purtarea măştilor. Asta se vede în supermarketurile noastre, în autobuze, deci nu cred că este un exerciţiu complicat de imaginaţie să ne dăm seama cum ar arăta o şcoală la întoarcerea elevilor. Prin urmare, la sfârşitul lunii iunie am împărtăşit ministerului propunerile noastre privind modul în care ne-am putea întoarce fizic în şcoală. Am discutat planul şi în comunitatea noastră, desigur. Credem că ne putem întoarce complet şi în siguranţă la şcoală la 1 septembrie, pentru a-i readuce pe toţi elevii noştri în sălile de clasă.

Ţinem cont de recomandările OMS (Organizaţia Mondială a Sănătăţii), care a pus la dispoziţie sfaturi foarte bune pentru şcolile din întreaga lume. Acum lucrăm din greu pentru a ne asigura că ne vom întoarce în septembrie cu un plan pregătit.

Pregătim webinare şi videoclipuri. De exemplu, profesorii noştri lucrează acum în şcoală cu o cameră de filmat, pentru a le arăta copiilor: pe aici intraţi, aici vă spălaţi pe mâini, nu aduceţi multe obiecte la şcoală, pentru că asta ar însemna mai multe lucruri care trebuie dezinfectate şi ne dorim să reducem riscurile de transmisie. Vom verifica şi temperatura. Dacă există simptome, dispunem de o zonă de izolare lângă cabinetul medical, care are o intrare separată şi o baie, astfel încât să putem izola elevii sau adulţii cât mai curând posibil. Încercăm să ne gândim la toate aspectele care trebuie luate în calcul.

În centrul tuturor acestor lucruri se află încrederea şi siguranţa familiilor, care sunt cu adevărat importante pentru noi.

Cum credeţi că evenimentele curente şi deciziile luate acum vor influenţa elevii pe termen scurt, dar şi pentru următorii 20 de ani?

Cred că elevii noştri sunt cetăţeni globali, ei avansează şi fac parte dintr-o lume interconectată. COVID-19 a demonstrat că nu există frontiere naţionale: bogaţi, săraci, europeni, asiatici, americani – ne afectează pe toţi. Umanitatea şi soluţiile pe care le găsim acum împreună sunt ceea ce trebuie să preţuim pentru a prospera în viitor. Din acest punct de vedere, cred că această criză a avut şi efecte pozitive.

Ca şcoală orientată spre exterior, ştim că elevii noştri vor fi mobili, vor lucra, vor studia, vor călători, vor avea prieteni, vor avea tot felul de oportunităţi şi idei. Lumea nu se poate întoarce vreodată la societăţile închise. Şi chiar dacă această criză ne-a făcut să ne izolăm, de fapt, ne-a făcut mai interconectaţi.

Heritage este singura Şcoală Cambridge din Moldova. Aţi putea explica ce înseamnă asta şi de ce este important?

Când a fost înfiinţată, Şcoala Internaţională Heritage şi-a dorit intenţionat să aibă acest curriculum internaţional ca o parte intrinsecă a educaţiei. Cambridge International Assessment este utilizat de aproximativ 30% din şcolile internaţionale din întreaga lume şi se bazează pe modelul britanic al certificărilor GCSE (General Certificate of Secondary Education), IGCSE (International General Certificate of Secondary Education) la 16 ani şi A-Level la 18 ani – aceste calificări sunt ca diplomele, inclusiv de bacalaureat, care permit accesul la universitate. Sunt recunoscute de orice universitate, în orice ţară, în special universităţile de top ale lumii, cum ar fi Oxford, Cambridge. Motivul pentru care Heritage a ales acest curriculum internaţional este că oferă mai multe tipuri de abilităţi fundamentale, calificări şi cunoştinţe. Acest program abordează educaţia dintr-o perspectivă globală, nu una abstractă; presupune învăţare în timp real, legată de cazuri din lumea reală.

Heritage este o şcoală inovatoare. Vrea să facă ceva foarte diferit de educaţia tradiţională, să ofere o alternativă, care se bazează pe standardele internaţionale globale. Am fost vizitaţi de mai mulţi reprezentanţi ai universităţilor europene, britanice şi americane care vin să discute cu elevii noştri. Pentru noi acesta nu este un lucru abstract, îi susţinem pe elevi în mod real să facă următorul pas în viitorul lor.

Heritage are un angajament foarte puternic faţă de limba engleză, precum şi pentru multiculturalitate. Cum funcţionează asta într-o ţară ca Moldova?

A avea limba engleză în şcoala noastră ca lingua franca permite studenţilor să aibă o deschidere mai mare şi acces global, comparativ cu o şcoală obişnuită. Directorul este englez, avem şi americani, un australian, oameni din India, din Canada – sunt profesori din întreaga lume şi este foarte important. Toate acestea ajută la crearea unei perspective globale şi la crearea posibilităţii de a afla istorii diferite şi a înţelege abordări diferite.

Avem multe proiecte, de la eTwinning la British Council, la American House, la Global School Alliance. Pentru noi este firesc să avem parteneriate şi reţele în întreaga lume. Programul nostru este diferit, abordarea noastră de învăţare este diferită. Vedem învăţarea într-un mod foarte distinct.

Noi învăţăm despre frumoasele tradiţii moldoveneşti, româneşti, ruseşti, americane. Este o atmosferă atât de minunată! Acesta este motivul pentru care eu întotdeauna am lucrat în învăţământul internaţional – mi-a permis să mă gândesc la propria mea identitate. Într-un fel, sunt galez, englez, britanic şi european. Dar, în acelaşi timp, după cum vedeţi, sunt cu adevărat mândru de ţara mea adoptivă, Moldova.

Deci, ce ar trebui să facă în continuare părinţii şi elevii interesaţi de studii la Şcoala Internaţională Heritage?

Suntem foarte prezenţi pe reţelele de socializare. Vedeţi ceea ce facem, suntem pe FacebookTwitterInstagram şi pe site-ul şcolii, acolo găsiţi şi toate contactele noastre.

Chiar şi în această perioadă putem discuta. Am vorbit de-a lungul acestei veri cu familii care doresc să ni se alăture, de la familii internaţionale la familii locale, care sunt interesate de siguranţa, valorile şi misiunea pe care Heritage le poate oferi. Şcoala funcţionează în fiecare zi, nu este niciodată închisă. Suntem mereu disponibili şi putem aranja să vorbim cu cei curioşi. Cei care sunt în Moldova pot vizita şcoala, respectând toate normele de distanţare şi de siguranţă. Aşa cum spuneam mai devreme, adaptabilitatea a fost esenţială pentru noi, aşa că am creat şi modalităţi sigure şi confortabile pentru ca oamenii să afle mai multe despre noi online. Am creat prima „Zi a uşilor deschise” virtuală, dar şi un Tur Virtual în format de 360 ​​de grade, înregistrat la sfârşitul lunii mai, pentru a prezenta campusul tuturor celor interesaţi.

Ştiu că toată lumea trăieşte cu multă incertitudine privind ceea ce urmează dar cum vedeţi dumneavoastră viitorul Şcolii Internaţionale Heritage?

Pentru Şcoala Internaţională Heritage viitorul începe aici, viitorul deja se întâmplă, aceasta este realitatea. Aştept cu nerăbdare să mă întorc în Moldova, a doua mea casă, şi să încep noul an şcolar. Nu-mi vine să cred că este doar al patrulea an al Heritage. Este o perioadă în care dezvoltăm liceul nostru, dezvoltăm în continuare curriculumul nostru de la Cambridge şi identificăm tot mai multe oportunităţi de dezvoltare a cetăţenilor globali şi a liderismului printre elevi. Avem un angajament puternic să transformăm elevii noştri în lideri buni şi membri responsabili ai societăţii şi comunităţilor noastre.

Şcoala este într-o continuă evoluţie, suntem foarte mulţumiţi de creşterea numărului de elevi. Oamenii vor să vină la Heritage şi acest lucru ne bucură. Avem nişte profesori incredibili, care vin la noi din întreaga lume şi acesta este un privilegiu incontestabil. Aştept cu nerăbdare să îi readucem pe copii la şcoală şi să mergem mai departe. Îmi amintesc de un proverb chinezesc: „Dacă vă faceţi planuri pentru un an înainte, plantaţi orez, dar dacă planificaţi pentru 100 de ani, educaţi copiii” şi cred că acesta este punctul unde Moldova şi Heritage se întâlnesc.

Moldova.org

Noutăţi similare

Ever since the launch of the “Oak Centre”, we were planning to decorate it with a mural, but now it seemed most fitting as we prepare to return safely to school after the lockdown and months of distance learning.   Continuare

Şcoala Internaţională Heritage va participa la proiectul „Acţiunea Climatică” – o iniţiativă globală de educaţie şi conştientizare ecologică, lansată pentru al patrulea an consecutiv la nivel mondial, cu susţinerea organizaţiilor internaţionale şi a liderilor globali. Continuare

Programul „Burse de studii Heritage” şi-a selectat învingătorii. Astfel, 9 dintre cei mai activi şi sârguincioşi participanţi, cu merite academice şi extraşcolare deosebite au fost aleşi să-şi continue studiile gratuit la singura Şcoală Cambridge din Moldova.  Continuare

On the 14th of July, Heritage International School, with the support of the British Council, is organising an international online conference entitled “Getting Back to Global for the 2020s” tackling how we get on with the rest of the 2020s and what are the global challenges for us in the new decade in international education. Continuare

Şcoala Internaţională Heritage, singura Şcoală Cambridge din Moldova lansează cea de-a II-a ediţie a Programului „Burse de studii Heritage”, oferind 8 burse pentru cei mai merituoşi elevi din Republica Moldova. Continuare

În ultima săptămână a acestui an academic, vă invităm pe toţi să fiţi alături de noi în activităţile noastre, să celebrăm creativitatea, gândirea critică şi învăţarea globală, prin evenimentele desfăşurate online. Continuare

Suntem echipa de pe copertă! Profesorii noştri au ajuns pe coperta ediţiei de vară a „International School” - revista pentru pedagogi internaţionali! Continuare

Vă invităm la Ziua virtuală a uşilor deschise pentru a descoperi o lume de oportunităţi la singura Şcoală Cambridge din ţară şi a afla mai multe despre educaţia internaţională de perspectivă pe care o oferim copiilor din Republica Moldova. Continuare

Looking back at its inaugural year, as an example of wider and holistic curriculum, the “Founders' Lecture Series” with the variety and quality of speakers coming to lecture our students on such a broad range of historical and contemporary topics has been immense. Continuare

Stimaţi elevi ai Şcolii Internaţionale Heritage, d​​​​e când v-am scris ultima dată, pe 13 martie, am început să ne obişnuim cu învăţarea la distanţă, cu noua „normalitate” şi cu ideea noastră de bază că şcoala este deschisă, doar campusul este închis. Continuare

Şcoala noastră şi „Oak Centre” au fost prezentate în revista „International Education Today”, ca model de „spaţiu de respiro” pentru elevi. Continuare

Şcoala Internaţională Heritage îşi reconfirmă standardele internaţionale de calitate în educaţie. Instituţia a obţinut Certficatul de Şcoală eTwinning 2020-2021, care reprezintă o recunoaştere a reuşitei personale a profesorilor, dar şi o confirmare a rezultatelor deosebite obţinute de întreaga echipă eTwinning a şcolii. Continuare

Directorul Heritage a avut o întâlnire extraordinară cu ministrul Educaţiei pentru a analiza modul în care abordarea planului nostru de învăţare la distanţă permite lecţiilor „normale” să continue în timpul crizei Covid-19. Continuare

Dear all students of Heritage International School,   I want to write to all of you at the end of what has been an unprecedented week in the life of any school.  Continuare

Heritage îşi deschide uşile pentru părinţii care sunt în căutarea unei opţiuni mai bune în domeniul educaţional. Vă aşteptăm la un tur complet împreună cu membrii comunităţii Heritage şi o ceaşcă fierbinte de ceai englezesc din partea casei, urmate de discuţii cu directorul şi profesorii şcolii. Continuare

Şcolile din Moldova sunt invitate să participe la runda regională a competiţiei academice internationale “World Scholars Cup” 2020 Continuare

Alternativele lecţiilor tradiţionale şi aşteptările elevilor au fost discutate în cadrul Conferinţei naţionale „Platforme educaţionale online”, organizată de Academia de Inovare şi Schimbare prin Educaţie, în parteneriat cu Ministerul Educaţiei, Culturii şi Cercetării. Evenimentul s-a desfăşurat la Şcoala Internaţională Heritage, locul unde instrumentele digitale sunt la ele acasă. Continuare

International Education Week took place 18-22 November 2019 and we celebrated it at Heritage as we do every year.   Continuare

Pasiunea pentru lectură le deschide noi orizonturi, îi ajută să-şi facă noi prieteni şi să devină cunoscuţi! Cei mai buni cititori ai Şcolii Internaţionale Heritage au obţinut rezultate uimitoare la un concurs internaţional de limbă şi literatură română, desfăşurat în oraşul Debrecen, Ungaria. Continuare

Ce ştii despre mediul în care trăieşti? Continuare

What made you take up educational work? Could you give us your essential bio? Robert Ford: Like all good teachers, it was the influence of a number of great teachers I was fortunate enough to be taught by as a student that not only gave me a passion for subjects Continuare

Nicoleta Mardari (clasa 8-a), Sabina Ţurcan (clasa 7-a) şi Mariella Carauş (clasa 7-a) sunt primele eleve care au obţinut Burse Heritage şi care vor beneficia în mod gratuit de un an de studii la Şcoala Internaţională Heritage, singura şcoală din Moldova acreditată Cambridge. Continuare

Îşi fac munca cu dedicaţie şi în vacanţă, iar recent, profesorii Heritage au participat la un seminar cu subiectul „Viitorul educaţiei şi învăţarea transdisciplinară”, desfăşurat în Sibiu, România, la iniţiativa Finnish Teacher Training Center, în parteneriat cu EduStudio Helsinki. Scopul evenimentului a fost de a se familiariza cu practicile implementate cu succes în Finlanda, unde sistemul educaţional este recunoscut drept unul dintre cele mai bune la nivel internaţional, iar elevii ocupă locuri de frunte în cadrul concursurilor de testare a cunoştinţelor. Continuare

Vacanţa de vară a început! Ce zici de nişte activităţi supra-curriculare? Ţi-am pregătit o listă de recomandări pentru a te ajuta să profiţi la maximum de timpul liber şi să revii la şcoală în cea mai bună formă intelectuală. Continuare

Educaţia de calitate internaţională este acum accesibilă pentru elevii cu rezultate academice şi extracurriculare deosebite. Şcoala Internaţională Heritage invită elevii claselor 6-9 din şcolile ţării să se înscrie în programul nou-lansat „Burse de studii Heritage” pentru anul de studii 2019-2020. Continuare

Şcoala Internaţională Heritage este gata să deschidă sezonul estival. Copiii din orice şcoală/ţară, cu vârsta de 6,5-12 ani sunt invitaţi să se alăture celei mai distractive şi educative Şcoli de Vară din Chişinău! Distracţie + educaţie + prieteni = Şcoala de Vară Heritage! Continuare

Aveţi copii care vor merge în curând la şcoală? Heritage vă ajută să le oferiţi un început bun prin programul School Starter – cursuri speciale pregătitoare pentru preşcolari! Continuare

Cum ar arăta planeta noastră dacă deciziile legate de viitorul ei ar fi luate de copii? Statele lumii s-ar alia ca să o salveze sau ar acţiona fiecare în mod egoist, în funcţie de propriile interese economice şi politice? Acestea sunt doar câteva dintre provocările care i-au pus la încercare pe elevii Şcolii Internaţionale Heritage, timp de 2 ore, cât au experimentat jocul interactiv „Keep Cool” (Nu te înfierbânta). Pe lângă faptul că au învăţat arta negocierilor, elevii şi-au testat cunoştinţele despre schimbările climatice şi au înţeles mai bine efectele acestora. Continuare

Our “Heritage M@tters” project won in one of the special categories and received Yunus Emre Prize for Humanism and Intercultural Understanding (Prize sponsored by the eTwinning National Support Service of Turkey). Continuare

În mod tradiţional, la începutul lunii aprilie Şcoala Internaţională Heritage îşi deschide larg uşile pentru părinţii şi elevii care sunt în căutarea unor opţiuni mai bune în domeniul educaţiei internaţionale. Biroul de admitere a anunţat disponibilitatea unui număr limitat de locuri pentru anul de studii 2019-2020 la singura şcoală din Moldova care oferă calificări/certificate Cambridge, recunoscute în întreaga lume. Continuare

„World Scholar’s Cup”, prestigiosul concurs academic internaţional, a fost organizat la Chişinău pentru al doilea an consecutiv. Cea de-a doua ediţie a competiţiei, găzduită de Heritage, s-a bucurat de popularitate, iar numărul celor care s-au înscris în lupta pentru excelenţă aproape s-a dublat. Aproximativ 260 de elevi din 26 de şcoli din ţară şi-au testat cunoştinţele şi au avut posibilitatea să-şi dezvolte noi abilităţi concurând între ei. În calitate de gazdă a acestui concurs, Heritage şi-a reconfirmat nu doar titlul de cea mai bună instituţie de învăţământ din Moldova, care corespunde criteriilor pentru organizarea competiţiilor internaţionale de anvergură, dar şi statutul de şcoală-model, care pune baza unei educaţii de calitate şi contribuie la dezvoltarea elevilor secolului 21. Continuare

Internetul este prezent masiv în viaţa copiilor moderni, oferindu-le spaţiu de creativitate, oportunităţi de învăţare şi comunicare, care nu întotdeauna, însă, sunt lipsite de riscuri. Din convingerea că misiunea de a ghida minorii în explorarea responsabilă a spaţiului virtual revine, în primul rând, adulţilor, administraţia Heritage a organizat un seminar practic pentru părinţii din comunitatea şcolii, în cadrul căruia cei mai buni experţi din ţară au oferit sfaturi preţioase despre siguranţa online şi metodele prin care poţi proteja copilul pe internet. Este vorba de echipa proiectului „InternetFărăGriji”, lansat anul trecut de compania de comunicaţii mobile „Moldcell”, în parteneriat cu Centrul Internaţional „La Strada” şi „Tekwill Academy Kids”. Continuare

Sfârşitul anului ne oferă ocazia pentru o retrospectivă a rezultatelor obţinute de elevii Heritage, care ne-au făcut din nou foarte mândri în timpul semestrului trecut. Ei au participat la competiţii academice naţionale şi internaţionale, ştiind că, în primul rând, concurează cu ei înşişi, pentru a se autodepăşi. Continuare

Pentru prima dată în ţara noastră, elevii au susţinut examenul Cambridge Primary Checkpoint, iar rezultatele lor sunt extraordinare! Continuare

Creată pentru a depăşi aşteptările părinţilor şi elevilor din Moldova, Şcoala Internaţională Heritage face pionierat şi aplică inovaţiile care fac diferenţa. Iată câteva modalităţi prin care Heritage schimbă cu adevărat peisajul educaţional din ţara noastră. Continuare

Şcoala Internaţională Heritage îşi reconfirmă statutul de instituţie social responsabilă. În perioada sărbătorilor de iarnă, sub umbrela programului dedicat „GO Heritage”, şcoala a desfăşurat „Festivalul Bunătăţii” – o serie de acţiuni care aduc bucurie întregii Comunităţi Heritage (elevi, părinţi, profesori şi toţi membrii echipei Heritage), contribuind la crearea unor momente memorabile pentru comunitatea extinsă – prietenii Heritage care au nevoie de susţinere. Continuare

Prima şi singura Şcoală Cambridge din Moldova îşi continuă misiunea nobilă – cea de a educa o generaţie de personalităţi integre, fericite şi înzestrate cu abilităţi universale! Pe 3 septembrie, elevii Heritage au păşit din nou pragul îndrăgitei şcoli, nerăbdători să-şi continue călătoria în fascinanta lume a cunoştinţelor. Continuare

Pentru mulţi părinţi, fericirea înseamnă un mediu de dezvoltare sigur şi sănătos pentru copiii lor. Într-un asemenea mediu învaţă şi elevii de la Şcoala Internaţională Heritage, instituţia care pune accent pe dezvoltarea aptitudinilor copiilor, educaţie egală şi odihnă sănătoasă.  În articolul precedent, ţi-am relatat despre oportunităţile unice pe care le oferă Heritage la nivel de educaţie şi studii. De această dată, te invităm să afli cât de incluzivă şi sigură este această şcoală. Continuare

Îţi doreşti pentru copilul tău o şcoală în care să obţină abilităţi în toate domeniile de dezvoltare, să aibă profesori calificaţi din diferite ţări, dar şi şansa de admitere la universităţi de top din întreaga lume? Dacă ai răspuns „da”, să ştii că o asemenea instituţie de învăţământ există în ţara noastră – Şcoala Internaţională Heritage. Continuare

Agerimea, curiozitatea şi abilităţile cultivate la Şcoala Internaţională Heritage au adus elevilor şcolii o medalie de aur şi patru de argint la Runda Globală a World Scholar’s Cup, desfăşurată la Barcelona. Prestigiosul concurs academic internaţional, la care au participat peste 12.000 de elevi din 57 de ţări, le-a oferit elevilor experienţe unice, inspirându-le dorinţa de a învăţa şi de a pune în aplicare cunoştinţele acumulate, pentru a deveni viitori cercetători şi lideri. Continuare

Copilul tău ce face vara asta?    Distracţie + educaţie + prieteni = Şcoala de Vară Heritage! A început înscrierea pentru sesiunile 4 (16 iulie - 27 iulie) şi 5 (30 iulie - 10 august) Continuare

Cum arată o şcoală la care copilul merge cu plăcere? Unde profesorii îi încurajează individualitatea şi îi dezvoltă punctele forte, invitându-l într-o călătorie captivantă în lumea cunoştinţelor? Unde lipsesc „eminenţii” şi „codaşii”, iar talentele fiecărui elev sunt puse în valoare? Unde o diplomă de absolvire înseamnă undă verde spre cele mai prestigioase universităţi din lume? Răspunsul îl găseşti la singura Şcoală Cambridge din Moldova – Şcoala  Internaţională Heritage  –  care şi-a deschis uşile pentru noii discipoli! Admiterea pentru anul de studii 2018-2019 este în toi, iar noul an şcolar promite să aducă elevilor şi mai multe experienţe educaţionale inovative. Continuare

Şcoala şi educaţia sunt asociate cu munca asiduă, testări şi aşteptări academice mari. Chiar dacă cea mai mare prioritate este să ajungi la un succes academic maxim, şcoala nu ţine doar de studiul academic. O abordare holistică asupra educaţiei se concentrează asupra persoanei ca un tot întreg. Inteligenţa şi abilităţile fiecărei persoane sunt mult mai complexe decât punctajul pe care îl ia la testările standardizate. Toate activităţile extraşcolare pentru elevi sunt metode de a îmbunătăţi interacţiunea socială, leadership-ul, odihna sănătoasă, auto-disciplina şi încrederea în sine. Participarea la activităţile extracurriculare ajută elevii să-şi dezvolte abilităţi şi interese importante. De aceea noi îi încurajăm să se implice în cât mai multe activităţi de acest gen. Continuare

Vacanţa de vară este un prilej de bucurie pentru elevi, care vor avea la dispoziţie trei luni de odihnă. Pentru părinţi însă este o mare provocare să ocupe timpul copiilor într-un mod relaxant, dar şi util. Şcoala Internaţională Heritage îi invită pe copii şi adolescenţi să descopere împreună cea mai bună combinaţie de joacă, socializare şi învăţare. Activităţile distractive şi cele cognitive sunt structurate în sesiuni care durează câte 2 săptămâni, cu program variat. În program sunt incluse ateliere multidisciplinare, menite să contribuie la o dezvoltare armonioasă a copilului, să-i îmbunătăţească abilităţile de socializare în grup şi, desigur, să-i asigure o destindere fizică şi psihologică. Continuare

Şcoala Internaţională Heritage din Chişinău este prima şcoală internaţională fondată în Republica Moldova şi înregistrată la Ministerul Educaţiei, Culturii şi Cercetării al Republicii Moldova. Şcoala Internaţională Heritage este fondată pe baza convingerii că toţi copiii au dreptul la educaţie relevantă, inclusivă şi holistică, care să stimuleze gândirea critică, inteligenţa emoţională şi auto-exprimarea fiecărui copil, pregătindu-l pentru a aduce o contribuţie semnificativă la dezvoltarea lumii în care trăim. Continuare

Copiii de astăzi sunt cei care mâine vor aduce o contribuţie semnificativă la dezvoltarea lumii în care trăim. Este una dintre tezele pe baza cărora a fost fondată Şcoala Internaţională Heritage – singura instituţie de învăţământ din Republica Moldova care implementează o strategie de responsabilitate socială. Conştientizând problemele de mediu şi impactul lor negativ asupra dezvoltării durabile, Heritage a îmbrăţişat încă de la fondare conceptul de „eco-friendly”, având drept obiectiv major să formeze la discipolii săi convingeri trainice cu privire la necesitatea protejării şi conservării resurselor naturale ale planetei. Continuare

În ultima zi a anului şcolar, elevii, părinţii şi profesorii Şcolii Internaţionale Heritage au „vizitat” şi au „gustat” din cultura a 10 ţări de pe diverse continente. Pe 31 mai 2018 la şcoală s-a desfăşurat Ziua Internaţională, organizată de întreaga comunitate Heritage. Participanţii (elevii claselor primare şi gimnaziale, susţinuţi de profesori şi părinţi) au format din timp 10 grupuri, iar fiecare dintre acestea a avut „tema pentru acasă” să reprezinte una dintre ţările: Brazilia, Chile, Egipt, SUA, Mexic, Italia, Marea Britanie, Kenya, Japonia sau Australia. Continuare

Vă doriţi ca subiectul banilor să fie abordat conştient de copilul dumneavoastră, să îşi administreze corect banii de buzunar, să înţeleagă de ce părinţii spun uneori „nu“ atunci când vine vorba de cumpărarea unui nou gadget? Sau poate visaţi să creşteţi un viitor Rockefeller? Şcoala Internaţională Heritage invită tinerii cu vârsta cuprinsă între 11 şi 14 ani să se înscrie la Şcoala de Vară specializată în educaţia financiară „MoneyKey Camp”, care îi va ajuta să-şi găsească formula lor de succes, să-şi dezvolte abilităţile de interacţiune corectă şi de succes cu banii. Continuare

Cum să-ţi petreci această vară? Cu stil! Şcoala Internaţională Heritage invită tinerii cu vârsta cuprinsă între 12 şi 16 ani să participle la Şcoală de vară “Become a Fashion Player”! Cursurile sunt destinate tuturor fetelor şi băieţilor interesaţi de industria modei sau visează să meargă pe urmele lui Coco Chanel, Yves Saint Laurent şi Christian Dior. Continuare